بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ راچد، فارگو و خانه کاغذی

[ad_1]

تاریخ: در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ پربیننده‌ترین سریال‌های سال را معرفی کرده‌ایم. اولین روز سال

خانه کاغذی

«خانه کاغذی» یا «سرقت پول» که بهعنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس در سال 2020 معرفی شد، سریال جنایی اسپانیایییزبانی است که توسط آلکس پینا ساخته شده است و داستان دو گروه سرقت را که یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به رهبری پروفسور است. (آلوارو مورته) در حال انجام عملیات هستند، به تصویر کشیده شده است.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

«خانه کاغذی» که در ابتدا به‌عنوان یک‌سری محدود در نظر گرفته شده بود که در دو بخش پخش می‌شد. بعد از موفقیت آغازین، از سال 2017 در اختیار نتفلیکس قرار گرفت و از آن پس از چند سری دیگر نیز با همان قهرمانان و فضا و داستان ها ساخته شده و جوایز نیز وجود دارد، از جمله بهترین سریال درام 46 مین دوره جوایز بین المللی امی دریافت کرده است. است .

پادشاه ببر

«پادشاه ببرها» یا «تایگر کینگ» با نام واقعی «پادشاه ببر: قتل، ضرب وشتم ونجن». این سریال ده رها

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

این سریال که بار اول در بیستم مارس 2020 در نتفلیکس منتشر شد، ماجراهای این مرد عجیب و غریب را منتشر کرد که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 و انتخابات ریاست جمهوری در سال 2018 نیز شرکت کرده بود، روایت می کند. او با گربهسانان زیبا و متنوع باغوحشش، که رضایت توأمان مردم و افراد را به دست آورد و تنها در 10 روز اول نمایش بیش از 35 میلیون نفر به تماشایش نشسته اند و حالا در انتهای سال نیز دومین سریال پربیننده سال لقب گرفته است.

گامبی وزیر

گامبی وزیر که در هفته‌های اخیر بیش از هر سریال دیگری درباره‌اش حرف شده است یک مینیسریال درام آمریکایی که بر اساس رمانی با همین نام از والتر تویس ساخته شده و از همان هفته های انتشار پربازدیدترین سریال کوتاه نتفلیکس لقب گرفته است.«گامبی وزیر» یک داستان خیالی درباره زندگی یک نابغه شطرنج یتیم به نام بث هارمون است که از سن 9 تا 22 سال بیشترین تلاش را می کند که جهان بشود، سختی هایی را که با مشکلات عاطفی و وابستگی به موادمخدر و الکل دستوپنجه نرم افزار می کند. داستان از اواسط دهه ۱۹۵۰ آغاز و تا دهه ۱۹۶۰ ادامه دارد.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

به گزارش نتفلیکس ، این سریال در ۹۲ کشور در ۱۰ سریال برتر و در ۶۳ کشور نیز برتر بوده است. همچنین کتاب این سریال هم پس از 37 سال جزوه فروش های نیویورک تایمز قرار گرفته و همزمان با پخش این سریال، جستوجوی عبارت «چگونه شطرنجبازی کنم» در گوگل به بالاترین سطح خود در 9 سال اخیر رسیده است. در باب موفقیت این سریال همین بس که شرکت eBay اعلام کرد که جستوجوی شطرنج و صفحه شطرنج در این پلتفرم است.


بابیلون برلین

سریال «بابیلون برلین» (با عنوان اصلی «Babylon Berlin») به‌نوعی عجیب‌ترین، پرتنش‌ترین و هنرمندانه‌ترین نمایش از نازیها در قاب تلویزیون است که می‌توانید آن را بکنید. این سریال نئو-نوآر آلمانی که در ژانر درام تاریخی و جنایی ساخته شده است داستان کارآگاهی به نام گرئون راث را روایت می کند که در بحبوحه تحولات سیاسی و اجتماعی دهه 1920 در آلمان، از کلن به برلین میرود تا پروندهای مرموز را بررسی کند. تام تیکور، فون بوریس و هنک هَندلوکتِنخ فصل این

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

«بابیلون برلین» پرهزینه‌ترین سریال تلویزیونی تولید شده در آلمان و احتمالاً گران‌ترین سریال غیرانگلیسی فصل سوم این مجموعه تلویزیونی که با زبان آلمانی و انگلیسی به فروپاشی فرهنگی آلمان نازی نزدیک است «بابیلون برلین» تمام تلاش خود را کرده اند تا به بهترین شکل ممکن تغییر و تحول نظام حکومتی آلمان طی سالهای 1919 تا 1933 آشکار فزاینده از فاجعه اقتصادی رخداده و ظهور حزب نازی را موبهمو نمایش دهند. مضامین این سریال گاهی به شکل یکشک یکآز یکآز

راچد

سریال «راچد» با بیش از 48 میلیون بیننده در ماه اول انتشار یک تریلر روانشناختی آمریکایی است که در مورد شخصیتی به نام «راچد» از رمان «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» یا همان «دیوانه از قفس پرید» نوشته کن کیسی ساخته شده است. است – که اول‌بار در سال ۱۹۶۲ منتشر شد. در این مجموعه اه توسط اوان رومانسکی ساخته شده و توسط

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

«راچد» برای دو فصل آماده تولید شده است. قسمت فصل اول مجموعه 18 سپتامبر 2020 در نتفلیکس پخش شد و در اولین هفته اکران در رتبه بندی نیلسن در رتبه اول قرار گرفت و اعلام شد که مجموعه در مجموع 972 میلیون دقیقه دیده می شود. .بق گفته نتفلیکس ، این مجموعه در چهار هفته اول ۴۸ میلیون نفر بازدید داشته است.


فارگو

فصل چهارم سریال فارگو به تهیه‌کنندگی نوآ هاولی، که با الهام از فیلم برادران ساخته شده است. او نقش رهبر گروه تبهکاری متشکل از سیاهپوستان مهاجر را ایفا می کند که از قوانین جیم کرو (قوانین ایالتی مبنی بر جداسازی نژادی در همه کشورهای عمومی آمریکای جنوبی آمریکا) در حال فرار است.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

از دیگر این فصل می توانم به اندرو برد (نوازنده بازیگر آمریکایی)، جسی باکلی (یکی از بازیگران سریال «چرنوبیل»)، جم هیوستون (ستاره سریال «امپراتوری بوردواک»)، بن ویشاو، جیسون شوارتزمن و تیموتی اولفینت اشاره کرد. نطور که مشخص است فصل آخر این مجموعه، سه فصبلی، بسیار تحسین‌برانگیز خواهد بود.

کبیر

به نظر می‌رسد تلویزیون دغدغه‌های زیادی برای تصویر کشیدن کاترین کبیر دارد. «»بیر» دومین سریال پرهزینه و مجلل درباره معروف‌ترین امپراتور روسیه است که در سال‌های اخیر ساخته می‌شود. این سریال درباره زنتگی کاترین (با بازی الفانین)

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

با تماشای تریلر سریال کبیر که در ماه ژانویه پخش شد، ناخودآگاه مقایسه‌های بین این مجموعه و فی. اسی که نه‌تنها به دلیل همکاری مجدد با هولت و تونی مک‌نامارا است، بلکه به خاطر ترکیب آن است. همچنین روایت داستان سریال کبیر ساده فیلم «سوگلی» با ریتمی ساده و کمی بی‌ادبانه است.

آکادمی آمبرلا

«آکادمی آمبرلا- فصل 2» با حدود 43 میلیون بیننده یک مجموعه اینترنتی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی و علمی-تخیلی است که بر اساس کتاب مصوری به همین نام ساخته شده و داستان خواهران و برادران یک خانواده را روایت می کنند که همگی قدرت های فراطبیعی دارند و هستند. س از مرگ پدرشان، باید از راز مرگ او پرده بردند که با خطر بزرگ برای جهان مرتبط است. الن پیج تام هاپر ، رابرت شیهان ، مری جی. بلایژ، رمرون بریتون، جان ماگارو، آدام گادلی و کلم فیور ستارگان این مجموعه هستند- که از محصولات اصلی هستند.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

ل نخست «آکادمی آمبرلا» ۱۰ قسمت و در تاریخ پانزدهم فوریه ۲۰۱۹ پخش د. مجموعه با واکنش مثبتان و امتابرل س از موفقیت فصل نخست، نت‌فلیکس رسما سریال را برای فصل دوم تمدید کرد و این فصل نیز در 10 قسمت

بوجک هورسمن

و س (ل ل ل داستان از این قرار است که بوجک (با صداپیشگی ویل آرنت) چند سال قبل ستاره یک سیتکام محبوب بوده است، اما زندگی او پس از این سریال با مصرف نوشیدنی های الکلی به بطالت گذشته است (چیزی که این روزها ما را به یاد زندگی متیو پری می کند). پس از بازی در سایتکام مشهور «دوستان» با عنوان اصلی «دوستان» می‌اندازد). سریال «بوجک هورسمن» با صداپیشگی ایمی سداریس، الیسون بری، پل اف. تامپکینز و آرون پال از سرویس استریمینگ نتفلیکس منتشر می‌شود.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد، فارگو و خانه کاغذی

فصل ششی «ی در این فصل از بهترین سریال ها ی سریال «بوجک هورسمن» به شیوه خاص خود سعی می‌کند به این سؤال را با طنز هالیوودی، داستان‌پردازی مبتکرانه و روایت‌های غیرمنتظره، پویانمایی مجذوب‌کننده، ارائه موضوع خنده‌دار در تکتک لحظه و نگاهی صادقانه و نسبت خوشبینانه نسبت به مسائل ارائه دهد.


تاریک

از طرفی روز مرگ است این سریال در سه فصل، داستانی پیچیده در مفهوم زمان و مکان وهبت وان برای اولین بار

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

نکته تمایز سریال «تا» فضاسازی، قصه‌پردازی و توجه به جزئیات ظریف است. داستان آنقدر پیچیده است که شاید فکر کنید ماجرای غیرممکن است، اما مسائل باورنکردنی سریال، ازجمله زنی که مادر خود را به دنیا آورده است، مفهوم غیرممکن را به بازی گرفته است. موضوعاتی که چندین بار و بارها در آثار دیگر به تصویر کشیده شده بودند، اما «تاریک» را می توان بهترین سریال دانست که در طول تاریخ این موضوع را برای روایت داستان خود استفاده کرده است.

اولین سریال اوریجینال نتفلیکس به زبان آلمانی لبریز از نمایش تناقض است. موضوعی چالش‌برانگیز که شاید هر کسی جرئت ساخت فیلم یا سریال بر اساس آن را نداشته باشد. فصل سوم سرجال «تاریک» بعدقله روند تقامل دو فک ر فامه دهد و با یکی کایان قوب، نهتنها نظر مخاطبان را جلب کند، بلک تحسین را نیز برانگیزد. جاه‌طلبانه‌ترین و شاید اعجاب‌انگیزترین پازلی که تلویزیون تابه‌حال به خود دیده، مسلماً یکی از بهترین سرهاست.


دیگر سریال های پربیننده

این چند سریال پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ بودند. اما سریال‌های جذاب سال خاص به این چند عنوان نمی‌شود. بهعنوان مثال در سال 2020 دو سریال «هرگز تا به حالم» و «نیروی فضایی» با بیش از 40 میلیون بیننده در نتفلیکس پخش شده- که با هر متر و کیفیت سریالهای موفق بوده اند.

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰  راچد ، پادشاه ببر و خانه کاغذی

اولین روز از روز اول بسیار جذاب و غیرکلیشه‌ای که در جنوب آن را کنترل می‌کند، آن را برای نمایش آسیا در هالیوود و شکستن کلیشه‌های آسیایی ست.

منبع: روزنامه شهروند، فیلیمو شات

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما