بهترین بازیهای 2022 کامپیوتر

بازی کامپیوتری کم حجم Street Fighting 4 که از المانهای بازی مبارزهای مشهور Street Fighter هم الهام گرفته، یک بازی آرکید بزن و برو جلو در همان سبک شورش در شهر است که با گرافیک رنگارنگ، فیزیک خوب و گیمپلی آشنا شما را به دل یک مبارزه خیابانی میبرد. برای مثال در حالت Match This باید یک طرح را خودتان به شکل جداگانه از روی الگویی که بازی نشان داده بکشید و در حالت فریاستایل هم میتوانید به دلخواه خودتان ناخن طراحی کنید. این موتور نیز توانسته گرافیک حیرتانگیز کرایسیس را به این بازی بیاورد و به همین خاطر هم هست که برای اجرای این عنوان به یک سیستم بسیار قدرتمند نیاز خواهید داشت. البته که این بازی روی سیستمعامل اندروید هم منتشر شده است و کاربران میتوانند داستان زندگی گرگ بدذات داستان شنلقرمزی را روی گوشیهای خود تجربه کنند.داستان بازی پیشزمینهای است برای مجموعه کمیکهای «فیبلز Fables» که شخصی بهنام بیل ویلینگهام خالق آن بهشمار میرود. بازی Genshin Impact ساختهی استودیوی miHoYo Limited با تمام شباهتهایی که به بازی The Legend Of Zelda: Breath of the Wild دارد اما با موارد جدید و خاص خود آن را به یک اثر مجزا تبدیل میکند.در ابتدای بازی شما باید از بین دو کاراکتر موجود یکی را برای ادامهی بازی انتخاب کنید که هر یک از آنها نیز گیمپلی مخصوص به خود را دارند.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

دانلود بازی pc بازی کارتی UNO یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره در اندروید است.دانلود بازی آنلاین ! بازیهایی که به خصوص در این شرایط اقتصادی و بالا بودن نرخ دلار، گزینههایی فوقالعاده برای سرگرم شدن و گذاران وقت هستند. چرا که حتی باوجود سختی بالا، با کمی وقت گذاشتن و حوصله بهخرج دادن، میتوانید غرق دنیایی تاریک و در عینحال لذتبخش شوید که خب کم هستند بازیهایی که پشت سر گذاشتن چالشها در آنها، تا این حد لذتبخش باشد. زمانیکه در قسمتی از سطح آب خانهای را میسازید که با کلیک مجدد روی آن میتوانید آن خانه را بزرگتر کنید. ازجمله مهمترین نکات مثبت این بازی میتوان به طراحی مشابه سازههای آن به کاخها و معبدهای موجود در سراسر جهان، وجود انواع محیطهای سهبعدی و جذاب و صداگذاری فوقالعاده آن اشاره کرد.

دانلود بازی برای Pc

ازجمله مهمترین ویژگیهای مثبت این بازی میتوان به گیم پلی جالب و منحصربهفرد، داستان جذاب و تنوع شخصیتها اشاره کرد. داستان این بازی راجعبه تعدادی از موجودات عجیب است که در صلح و آرامش زندگی میکردند؛ اما با برخورد شهاب سنگی به محل زندگی آنها و ایجاد موجوداتی سبزرنگ همهچیز تغییر میکند. بازی Lara Croft Go نقطه قوتهای زیادی دارد که ازجمله مهمترین آنها میتوان به موسیقی متن و صداگذاری عالی، تنوع چالشها، کنترل ساده و گرافیک محشر اشاره کرد. امکان بازی در مکانهای گوناگون، موسیقی متن فوقالعاده و گرافیک عالی، ازجمله برجستهترین ویژگیهای مثبت بازی Framed محسوب میشود. حتی اگر از طرفداران سرسخت ژانر معمایی و فکری نیز نباشید، نام بازی Hitman Go را قطعا شنیدهاید. Best Fiends یک بازی فکری پرطرفدار و محبوب تولید شده توسط استودیو Seriously Digital Entertainment Ltd است که تاکنون بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود شده است. Counter-Strike: Global Offensive، با وجود قدمت تقریباً یک دهه، همچنان یکی از بهترین بازی های اکشن کامپیوتر رقابتی است. Call of Duty: Mobile ساختهی استودیو اکتیویژن اثری است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده و تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیهای اکشن چند نفره در پلتفرم موبایل شده است. بازی Mushroom 11 در سال 2015 توسط استودیو Untame منتشر شد و توانست با درونمایه نوآورانه خود طرفداران زیادی را در دنیای پسارستاخیزانهاش غرق کند.

بازی Inside شباهت زیادی به بازی Limbo دارد.

این بازی نمره 4.6 را از فروشگاه گوگل کسب کرده و تمام ویژگیهای لازم جهت تبدیل شدن به بهترین بازی فکری جهان را دارا است. همین نمره میتواند ثابت کند بازی Million Onion Hotel پتانسیل شناخته شدن بهعنوان بهترین بازی فکری را دارا است. بازی Million Onion Hotel در سال 2017 توسط استودیو Onion Games K.K منتشر شد و با داستان عجیبش موفق شد نظر مثبت طرفداران بازی های پازلی را به سمت خود جلب کند. این بازی با داستان فوقالعادهاش نمرات خوبی کسب کرد و موفق شد در فروشگاه گوگل نمره عالی 4.8 را از سوی کاربران دریافت کند. بازی 2048 در کمتر از یک هفته 4 میلیون بازدید داشت. ولی یک شرکت در ابتدا بسیار باهوش عمل کرد و بدون هیچگونه خبری ایرادات بازیهای دیگر را بررسی میکرد و سعی داشت تا بازی بدون نقض را وارد بازار کند. بازی Inside شباهت زیادی به بازی Limbo دارد. گیم پلی این بازی به بازی Threes شباهت زیادی دارد.

گیم های جدید

بله، گیم پلی این بازی به بازی Hitman Go شباهت دارد. ازجمله بهترین ویژگیهای بازی Best Fiends میتوان به گیمپلی آسان، مراحل چالشبرانگیز، گرافیک فوقالعاده و موسیقی عالی اشاره کرد. یکی از کم حجم ترین بازی های ویندوز ۱۰ می باشد، شما در این بازی یک تجربه ماجراجویی ۲ بعدی یا گرافیک خیره کننده HD را می توانید داشته باشید،شما در این بازی یک ماموریت اصلی دارید و آن هم این می باشد با پرش از موانع، عبور از مانع های خطرناک و حرکت به چپ یا راست سکه ها را جمع آوری کنید و در حین بازی با دشمنان Sonic مانند دکتر Eggman روبرو می شوید تا شما را برای درگیری به چالش بکشانند. طبیعتاً بازی RPGای که در ساخت آن از خالق سریال GoT کمک گرفته شده باید کمی دیرتر عرضه شود، هرچند که میتوان با اطمینان امیدوار بود که در سال 2021 عرضه خواهد شد. این بازی با گیم پلی جذاب خود میتواند ساعتها شما را سرگرم کند. برخی از طرفداران بهدلیل گیم پلی جذاب این بازی، آن را بهترین بازی فکری دنیا توصیف میکنند. این بازی به موفقیتهای بسیار زیادی دست پیدا کرد و بسیاری از طرفداران آن را بهترین بازی فکری سال میدانستند.

 

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم

 

Clash Royale هم جدیدترین ساخته استودیو «سوپرسل» به حساب میآید و نسبت به بازی قبلی آنها، تفاوتهای زیادی دارد. محتوای بازی هم از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است تا علاوهبر بخش بی پایان، حالتهای دیگری را هم تجربه کنید تا بازی چندان روند خسته کنندهای به خود نگیرد. شما می توانید تمام بازیکنان ثبت نام شده برای تورنمنت باز استرالیا 2019 را بدست آورید؛ کنترل های تنیس AO ساده و بصری است و شما می توانید به راحتی یادبگیرید که چگونه بازی کنید. بازی Badland قطعا یکی از جدیدترین بازیهای در حال حاضر نیست، اما با این حال باز هم میتواند تجربه خوب و سرگرمکننده را به مخاطباناش ارائه دهد. بهترین بازی های کامپیوتر جهان باز کدامند؟ بعد از سالها تصمیم بر این شده که دنبالهای برای بازی ستایش شدهی Bloodlines ساخته شود. این بازی که بعد از انتشار نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد، موفق شد در فروشگاه گوگل نمره 4.7 را از سوی کاربران دریافت کند. کمتر شخصی را میتوان پیدا کرد که نام بازی The Wolf Among Us را نشنیده باشد. با این وجود بهتر است در ابتدا ماموریتها را پشت سر بگذارید، زیرا با تکمیل کردن آن به موتور سیکلتهای جدیدتری دست پیدا خواهید کرد. بازی Dots تقریبا مشابه آن است با این تفاوت که در اینجا باید نقاط همرنگ را به یکدیگر وصل کنید و اگر موفق به تشکیل یک مربع شوید، امتیاز بیشتری میگیرید.

در محیط دو بعدی این بازی شما نقش یک موجود ژلاتینی را دارید که جهت پیشروی باید برخی از اعضای بدن آن را ببرید. در بازی شاهد حضور مکانهای مختلفی هستیم که هرکدام با سیستم آبوهوایی پویا و جزئیات منحصربهفرد خود به شما اجازه میدهند تا به بهترین شکل ممکن برای بقا تلاش کنید.پابجی موبایل همیشه توسط استودیو Tencent Games در حال بهروزرسانی است و کاربران علاقهمند به سبک بتل رویال، حتما از تجربه آن لذت خواهند برد. مقاله مرتبطمعرفی بازی Bio Inc. در این مقاله بهترین بازیهای اندروید را که حتما باید دانلود و تجربه کنید یک جا جمع کردهایم. درست مانند اکثر بازی های آنلاین دیگر، در Brawlhalla نیز با شخصیتها و مبارزان مختلفی مواجه هستیم که میتوانید گزینه مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید. بنابراین اگر بهدنبال یک بازی فکری و آخرالزمانی خاص هستید، بازی Mushroom 11 انتخابی عالی برای شما محسوب میشود. درنتیجه بازی Lara Croft Go نیز ویژگیهای لازم جهت شناخته شدن بهعنوان بهترین بازی فکری اندروید را دارا است.

امروزه تقریبا تمام بازی هایی که برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس ارائه می شوند توسط PC نیز پشتیبانی می شوند. البته گیم پلی نوآورانه این بازی را نیز نباید از یاد ببریم. گیم پلی قوی و گرافیک و طراحی بصری فوقالعاده از نقاط قوت بازی به حساب میآید. بازی “مرگ قرمز رستگاری 2” جزو بهترین بازیهایی است که از سوی کمپانی Rockstargames منتشر شده است، شما در این بازی نقش شخصیت آرتور مورگان را دارید در یک گروه به رهبری فردی به نام داچ به غارت و دزدی میپردازید، بازی از گرافیک بسیاری بالایی برخوردار است و داستان بازی نیز همانند گرافیک بسیار عالی میباشد. داستان بازی از این قرار است که شما باید دزدی که طلاهایتان را به سرقت برده، گیر بیندازید.

دانلود بازی برای pc کل بازی در قالب یک کمیک جریان دارد و شما باید کاری کنید که قهرمان داستان از چشم قانون مخفی شود. Fantasian یکی از بهترین بازی های گوشی آیفون محسوب میشود. بازی Mushroom 11 بهعنوان یکی از اعتیادآورترین بازی های فکری شناخته میشود. درادامه لینک دانلود و تصاویر بازی کم حجم لاک پشت های نینجا Mutant Melee قابل مشاهده است. بازی Brain it on یکی از منحصربهفردترین بازی های فکری است که توسط استودیو Orbital Nine منتشر شد. بازی 2048 در سال 2014 توسط استودیو Solebon LLC منتشر شد. در بازی Hitman Go شما نقش مامور 47 را دارید که باید ماموریتهای خود را بهآرامی و بدون جلب توجه نگهبانان بهانجام دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم برسانید. این بازی توسط یک توسعهدهنده وب بهنام گابریل سایرولی طراحی شد. بازی Lara Croft Go در سال 2015 توسط استودیو SQUARE ENIX Ltd منتشر شد. این در سال 2014 توسط استودیو SQUARE ENIX Ltd منتشر شد و خیلی زود توانست به یکی از محبوبترین بازی های فکری اندروید تبدیل شود. نمرات بازی خود گواه میزان جذابیت آن است. قطعا معطلع هستید که به خاطر ویروس کرونا مسابقات المپیک 2020 نیز دچار تأخیر شده است و شاید با تجربه این بازی کمی آن را فراموش کنید که البته بعید است!

اما با کمی دقت بیشتر پی میبرید بازی Lara Croft Go دارای یکسری ویژگیهای منحصربهفرد است که آن را کاملا از بازی Hitman Go مجزا میکند. شما در این بازی به همراه افراد دیگری که بازمانده فاجعه محیط زیست هستند به شهر زیر زمینی که بسیار بزرگ است می روید و تلاش می کنید در آن شهر راه هایی را برای زنده ماند و زندگی پیدا کنید، به همین دلیل مجبور می شود به شرایطی که در آن شهر وجود دارد غلبه کنید. بازی Faraway 3: Arctic Escape با فضای زمستانی خود بازی فوقالعادهای جهت گذراندن اوقات فراغتتان در این فصل سرد محسوب میشود. این بازی در فروشگاه گوگل با استقبال گسترده کاربران مواجه شد و توانست نمره خوب 4.6 را کسب کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بازی کامپیوتر لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما