اوبامیانگ: از پدری عذرخواهی کردم، گل متعلق به او بود :: ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1811973 |
03 اسفند 1400 ساعت 14:20 |
3,023 بازدید |

2
دیدگاه

با بارسا قهرمان می شوم

ستاره گابنی بارسلونا معتقد است که گل چهارم بارسا برابر والنسیا باید به نام پدری ثبت شود.

به گزارش “ورزش سه” پییرامریک اوبامیانگ در آخرین دقایق نقل و انتقالات زمستانی بود که قراردادش با آرسنال را فسخ کرده و یک روز بعد با بارسلونا قرارداد ببندد. تنها راه پیوستن او به بارسا فسخ با توپچی ها بود که تا دو دقیقه به بسته شدن پنجره، همه چیز منتفی به نظر می رسید ولی به شکلی معجزه آسا این مشکل را تشخیص داد و او برگه فسخ خود را گرفت.

ستاره گابنی یکشنبه شب در سومین بازی برای خود بارسلونا برابر والنسیا هت تریک کند و پایش به گلزن است.

اوبامیانگ در مصاحبه با موندودپورتیوو و در انتقال پرماجرایش به بارسا گفت: « تا آخر مشخص نیست که می توانم به بارسا ملحق شوم یا خیر. دو دقیقه به پایان، با آرسنال فسخ کردم و مدارک به لالیگا ارائه شد. قلبم تند می زد و فقط از نگرانی عرق سرد کرده بود. روز پایانی انتقالات به پدرم زنگ زدم و گفتم بارسلونا خواهم رفت. به سران باشگاه هم گفتم من اینجا هستم و هر کاری خواهم کرد تا این انتقال نهایی شود.

در واقع از طرف خودم هر چیزی نیاز داشتم گذاشتم تا بکنم پیراهن بارسا را ​​به کنم. اولین روز سال سپس به من اطلاع دادند که برای تست های پزشکی بروم که خبر خوشحال کننده ای بود. در نهایت نیز همه چیز در دقیقه پایانی ممکن است. .الا در بارسا هستم و معتقدم خیلی زود به جایگاهی شایسته بر می گردیم. می خواهم با بارسلونا فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان شوم. »

هتتریک برابر والنسیا: «در واقع دبل کردم و گل سوم متعلق به پدری بود. از او عذرخواهی کردم چون هیچ قصدی برای اثرگذاشتن روی توپ نداشتم و همه چیز اتفاقی بود. شوت پدری استثنایی بود و در مورد هت‌تریک در رختکن اصلا حرف نزدم. »

وعده به پدربزرگ برای پیوستن به رئال: « مسلماً این است که پدربزرگم هوادار اتلتیکو بود و برای اینکه گاهی او را اذیت کنم. می گفتم روزی به رئال خواهم رفت. همیشه رویای بازی در لالیگا را داشتم و می دانم که او در آسمان از انتقالم به بارسا خوشحال است. .انواده مادری ام که اسپانیایی هستند نیز بسیار خوشحالند. من حتی زمانی می خواستم برای تیم ملی اسپانیا بازی کنم ولی به خاطر پدرم گابن را انتخاب کردم. »

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما